Vores ansatte ska’ på et receptionist kursus til september.

Som stolt iværksætter er jeg overlykkelig for mine nitten campingpladser! Det går uden at være kæphøj koloenormt godt. I de seneste mange år, er virksomhedens indtjening firedoblet… Så det er jo bar skønt… Men jeg har imidlertid besluttet at gøre mere. Jeg har truffet den beslutning at sende mine medarbejdere på et syv-ugers-kursus i salgstræning, samt et receptionist kursus!! Det allerede nævnte kursus i salgstræning er self til mine salgs-medarbejdere, som snakker m kunder over nettet og telefonen, & som skal være fortrinlige til konstant og hele tiden at prøve at sælge noget mere til kunden! Hvorimod det før-omtalte receptionist kursus naturligvis ska målrettes mine i forvejen herlige receptionister… Jeg tror, at det er en super duper fantastisk idé at bruge nogle skejsere på henholdsvis det nævnte kursus i salgstræning, samt det andet omtalte receptionist kursus. Det kan vende tilbage igen som en god investering, idet min virksomhed dermed skaffer flere begejstrede kunder… Og tilfredse gæster betyder, at de kommer igen, & ligger flere penge i min gesjæft… Flere begejstrede gæster betyder også, at de taler om deres gode oplevelse videre til andre mennesker, som dermed også kommer & ligger knaster hos os!

På mit første rigtige arbejde gik vi også meget op i kursusser i salgstræning… Så jeg forstår udmærket, hvor kæmpestor en forskel sådan et kursus kan gøre – i hvert fald, hvis det er en god lærer!! Det er derfor, jeg lige nu vil høre jer, dejlige læsere, om I har viden om en konsulent-virksomhed, der sælger super erfaren undervisning i salgstræning… Det er super vigtigt, at kursusserne ligger i KBH, for her ligger min forretnings hoved kontor… Yderligere ska’ jeg jo ligeledes finde en konsulent virksomhed, som sælger et helt specifikt receptionist kursus! Jeg har koloenormt meget behov for hjælp, for på det store internet findes der virkelig mange muligheder! Men jeg føler rigtig meget, at det er tæt på umuligt at gennemskue, hvilke virksomheder, der rent faktisk er dygtige… & jeg ønsker naturligvis kun at smide så mange moneter efter disse kurser, hvis mine ansatte i grunden lærer et eller andet af dem.